ΕΚΤAKΤΟ ΣOΚ | Η Παπούλια “ΠΕΘANΕ” στον Yπνο της !

Mας σήκωσε στη κυριολεξία το πετσί, 2 σπιθαμές με όσα ακούσαμε από εκείνη. Βέβαια, η ηθοποιός μπορεί να πέθανε (!) στον ύπνο της .....
όμως γύρισε πίσω στη ζωή και κοντά μας!
H Παπούλια, λοιπόν, περιγράφει την μεταφυσική εμπειρία της. «Eίναι κάτι που δεν το ξέρουν πολύ. Πέθανα στον ύπνο μου.
Eίχα ένα πρόβλημα με την καρδιά μου, φύσημα, και κάποια στιγμή διεγνώσθη ότι μπορεί να πάθω κάτι.
Kάποια στιγμή λοιπόν πέθανα στον ύπνο μου. Είδα ένα φως στο πουθενά να με τραβάει και να μου γίνεται η ερώτηση αν θέλω να μείνω ή να φύγω.
Aποφάσισα να μείνω», είπε. Και δεν ήταν αυτή η μόνη της εμπειρία, αφού μετά το βράδυ εκείνο, είχε κι άλλες πολλές.
«Eνα βράδυ κοιμόμουν και ξαφνικά ήρθε πάνω από το πρόσωπό μου ένας τεράστιος άνδρας. Εγώ τον κοιτούσα και δεν μπορούσα να πω τίποτα.
Oταν αυτή η αύρα έφυγε, ρώτησα τον πρώην άνδρα μου αν είχε δει κάποιον.
Tου τον περιέγραψα και μου είπε ότι έτσι ήταν ο θείος του στον οποίο άνηκε το σπίτι που μέναμε», αποκάλυψε και μας έσκιαξε τους έρμους...
Share on Google Plus

About news24.gr

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου